Et dødsfall i familien er alltid en sjokkerende opplevelse, men livet går videre, og det blir nødvendig å avgjøre hva som skal skje med den avdødes eiendeler, eiendom og bolig. Rydding av dødsbo kan bringe frem smertefulle minner og tunge følelser.
Rengjøring av hjemmet etter et dødsfall
For å forstå situasjonen tilbyr det profesjonelle rengjøringsfirmaet “123 Flytting & Transport” tjenester for rydding av dødsbo. Våre profesjonelle spesialister, som har lang erfaring med disse tjenestene, vet hvordan de skal kommunisere diskret og respektfullt med kundene, og hvilke spørsmål som skal stilles for å forstå alt som må gjøres i hjemmet.
En representant fra “123 Flytting & Transport” sier at de tilbyr omfattende tjenester som kan lette byrden for de pårørende: Eiendelene blir sortert i nødvendige, salgbare og unødvendige. Eiendelene pakkes og kan kjøres bort. Det tilbys også en lagringstjeneste for eiendeler. Unødvendige eiendeler kjøres til de respektive innsamlingspunktene i samsvar med miljøkravene. Ved kundens ønske utføres også rydding av dødsbo samt rengjørings- og flyttetjenester for boligen.
“Vi utfører nødvendige oppgaver med verdighet og respekt. Rydding av dødsbo kan ta tid fordi de pårørende unngår det på grunn av smertefulle minner. Vi sørger for at alt blir gjort riktig og raskt. Først finner vi ut hva kunden ønsker å beholde, og hvis vi er usikre på hva vi skal gjøre med enkelte gjenstander, spør vi alltid. På denne måten oppnår vi kundens tillit og mottar varme ord når et hjem som vekket triste minner, blir til et koselig bosted,” sier representanten for “123 Flytting & Transport.”
Tilleggs rengjøringstjenester
Hvis de pårørende ønsker å selge eller leie ut eiendommen, må gjenstander og unødvendige møbler fjernes, og en generell rengjøring må utføres. Vårt firma tilbyr også disse tjenestene. Dette er veldig praktisk, da rydding av dødsbo, tømming av personlig eiendom og rengjøring av hjemmet etter et dødsfall utføres av ett firma som tar ansvar for hele arbeidsprosessen.
Når vi rengjør hjemmet etter et dødsfall, rengjør vi ikke bare overflatene, men utfører også ved behov dyp rengjøring av myke møbler, tepper, fjerning av mugg og ubehagelige lukt. “123 Flytting & Transport” kan også kjøre bort gjenstander eller møbler som krever spesiell håndtering: med nødvendig utstyr transporteres pianoer, våpenskap, tunge og verdifulle møbler på en sikker måte.
Hvis det er behov for å renovere huset utvendig, renser våre ansatte husfasader for skitt, moser eller mugg. Huset får høyere verdi når det ser estetisk ut både utvendig og innvendig.
Hvorfor bør du overlate rydding av dødsbo til oss?
“123 Flytting & Transport” har 15 års erfaring. I løpet av denne perioden har vi opparbeidet oss kunnskap og ferdigheter som gjør oss i stand til å utføre rydding av dødsbo, eiendomshåndtering og rengjøring av hjem etter et dødsfall på høyeste nivå. Vi har avansert teknologi og utstyr som sikrer effektivt og raskt arbeid. Vi er fleksible i vår kommunikasjon med kunder og tar hensyn til deres individuelle ønsker. Nødvendige flyttetjenester, rydding av dødsbo og rengjøring av hjem etter et dødsfall – alt utføres nøye av våre lisensierte spesialister, som strengt ivaretar kundenes konfidensialitet.